onsdag 4. januar 2012

Bloggeren Kamilla: "Bloggarfeil"

Jeg har lest en blogg, skrevt av en tredjeklassing ved studiespesialiserende, ved navn Kamilla. Hun har tidligere blogget på www.kammi.blogg.no
På denne bloggen hadde hun et innlegg om bloggerfeil, som gjenspeiler seg i tittelen. Her vil jeg kommentere dette innlegget.

Teksten syntes jeg var bra skrevet. Den var innholdsrik og hadde passelig lengde. Når det gjelder inneholdet i teksten var min mening om det blandet. Jeg syntes at noen av de punktene Kamilla nevner kan jeg si meg enig i, og mener hun har rett i mye av det hun skriver. Men i deler av teksten syntes jeg at det blir litt for mye hakking på bloggere. Punktene jeg snakker om er småting, som jeg vil tro de fleste ikke henger seg opp i når de leser en blogg. Et eks. er det å bruke smileys, som Kamilla nevner som et irriterenes punkt. Hva så om bloggere brueker smileys for å lyse opp en ellers lang og kjedelig tekst? Betyr dette virkelig så mye for noen at de ikke en gang giddder å gå inn å lese en ellers god og inspirerende blogg, pga. et tegn??
Jeg syntes at Kamilla har gode synspunkt, men noen ting trenger man ikke å henge seg opp i. Vi trenger ikke alltid å bry oss om andre, hva de gjør og hvordan de gjør det. Og HVERTFALL ikke med blogging!
Hvis folk liker å skrive smileys, å kommentere på sin egen blogg, eller liker å skrive mye, LA DE FOR GUDS SKYLD GJØRE DET!

Teksten som Kamilla har skrevet "Bloggarfeil" kommer fra http://kammi.no/blogg.html med tilatelse av forfatteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar