tirsdag 13. desember 2011

Blogging i Norge

Dette er det første innlegge som skal handel om generell blogging.

1. Hvorfor tror du akkurat denne sjangeren har spredd sånn om seg?
- Jeg tror at grunne til at blogging har spredt seg er fordi folk er innteresert i andres folks liv. Alt fra hvordan andre er som personer, klær og meninger. Spesielt hvis dette gjelder kjendiser som har startet blogg.

2. På Blogglisten.no kan du se en oversikt over de 100 mest leste bloggene i Norge. Finn én du liker spesielt godt, både når det gjelder innhold og utforming. Hvorfor appellerer denne til deg?
-Det er ingen spesielle blogger jeg pleier å lese fast som ligger på blogglisten.

3. Hva ville du blogget om hvis du skulle hatt din egen personlige blogg? Hvis du allerede har en, fortell om denne.
-Hvis jeg skulle starte en blogg, tror jeg at den ville bestått av litt andre ting enn det mange bloggger gjør i dag. Den ville for eksempel ikke bestått av innlegg om sminke, innkjøp, mote og slikt. Litt andre ting som jeg syntes er gøy å lese om, videoer og slikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar